top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverkaatclaes

Quarantaine overwonnen! (of toch een beetje)

Bijgewerkt op: 22 jun. 2022


Elke dag passeerde ik wel eens langs dit beeld. Toen ik (vroeger dan verwacht) te horen kreeg dat mijn quarantaine werd opgeheven, voelde ik mij wel een beetje als dit beeld. Een beetje onoverwinnelijk. Dat gevoel kon mogelijks ook komen door de koffie die ik pas had gedronken, maar bon. Het was dan ook weer een week geleden dat cafeïne door mijn aders had gevloeid.


Naderhand heeft de quarantaine mij laten zien dat ik hunker naar sociaal contact. Een babbel met een vriend, een knuffel van mijn lief of een schouderklopje van mijn vader. Lang zonder kan ik niet verder, blijkt zo. Al snel kon ik deze vrijheid delen met een mede reisgenote die ik op het vliegtuig ontmoet heb. Een tas koffie smaakt dan ook beter met goed gezelschap.

77 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

En wat met die studies?

In mijn blog wordt voornamelijk de nadruk gelegd op de hoogtepunten, mijn vrije tijd, de tripjes,...Echter is dat niet mijn grootste tijdverdrijf. Ik vertoef mijn dagen meestal in mijn universiteit. D

Niet altijd rozengeur en maneschijn

De afgelopen posts waren alleen maar positief, om eerlijk te zijn, dat was ook niet gelogen. Alles ging super vlot, mijn Erasmus zat vol met nieuwe ontmoetingen en uitdagingen. Naar mijn gevoel heeft

bottom of page