top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverkaatclaes

Geaccepteerd!

Bijgewerkt op: 18 jun. 2022

‘It is my pleasure to inform you that the Iceland University of the Arts would like to offer you a study place as an exchange student in the spring semester 2021.’ Na het lezen van deze zin sloeg mijn hart toch een slag over. Toen ik was bekomen werd het tijd om de spullen te pakken, een stekje te vinden en de vliegtickets te regelen. Samen met examenstress, jury's, feestdagen en afscheid nemen was dit niet de meest rustgevende period, dat geef ik toe. Het was ook nog even afwachten of ik wel degelijk mocht vertrekken. Met een grijns op mijn gezicht kan ik u vertellen dat Corona niet opnieuw roet in het eten heeft gegooid. Ik ben veilig en wel aangekomen in IJsland. Mag deze post de eerste van vele zijn. Kom hier af en toe eens een kijkje nemen om een glimp te ervaren van mijn avonturen. Tot ziens! (Sjáumst bráðlega!)

106 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

En wat met die studies?

In mijn blog wordt voornamelijk de nadruk gelegd op de hoogtepunten, mijn vrije tijd, de tripjes,...Echter is dat niet mijn grootste tijdverdrijf. Ik vertoef mijn dagen meestal in mijn universiteit. D

Niet altijd rozengeur en maneschijn

De afgelopen posts waren alleen maar positief, om eerlijk te zijn, dat was ook niet gelogen. Alles ging super vlot, mijn Erasmus zat vol met nieuwe ontmoetingen en uitdagingen. Naar mijn gevoel heeft

bottom of page