top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverkaatclaes

Eerste zonsopgang

Voor mijn vertrek werd ik langs alle kanten gewaarschuwd. Pas op, er gaat weinig licht zijn. Ik moet toegeven dat de eerste keer wakker worden gek was, uitslapen en nog steeds in het donker zitten. Gelukkig duurde dit gevoel niet lang. Om 11 uur ging weliswaar de zon op. Dit moest ik natuurlijk vieren met een wandeling. Zo een zonsopgang om elf uur kan ik wel aan wennen. Vroeg opstaan is nu niet echt mijn sterkte. (Jammer genoeg) zullen de lichturen snel terug omslaan, tot op het punt dat het bijna niet meer donker wordt. Tot dan ga ik toch genieten van dit uitzicht.

(Solfar monument)

94 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

En wat met die studies?

In mijn blog wordt voornamelijk de nadruk gelegd op de hoogtepunten, mijn vrije tijd, de tripjes,...Echter is dat niet mijn grootste tijdverdrijf. Ik vertoef mijn dagen meestal in mijn universiteit. D

Niet altijd rozengeur en maneschijn

De afgelopen posts waren alleen maar positief, om eerlijk te zijn, dat was ook niet gelogen. Alles ging super vlot, mijn Erasmus zat vol met nieuwe ontmoetingen en uitdagingen. Naar mijn gevoel heeft

bottom of page